• 1
    NARAVNO OBARVANO
    Želiš odkriti svet naravne lepote in se razvajati z naravnimi, ekološkimi izdelki za nego telesa? ♡
    BERI DALJE
  • 2
    SREČNI ATELJE
    Želiš spoznati moje unikatne srečne izdelke? ♡
    Beri dalje
  • 3
    VIKEND ŠOPEK
    Ah, kako lepa zgodba stoji za mojih @vikendšopek profilom. Všeč ti bo. ♡
    SLEDI MI NA IG
Dobrodošli!
Na cvetlično obarvani spletni strani, ki ti bo pomagala odkrivati čudovite naravne in ekološke izdelke. Zagotovo te bo popeljala v čudovit svet naravne lepote in ti predstavila krasne ustvarjalce, njihove zgodbe. Naj bo tvoje odkrivanje posebna izkušnja, ki ti bo dala veliko.
Hvala, ker ste z mano.

Vsak dan si lahko cvetlično obarvana, odeta v pisane barve in vonj po naravi!

ŠAMPON ZA SUHE LASE RAKITOVEC DVOREC TREBNIK


Pred časom se iz strani Dvorca Trebnik prejela pošiljko testerjev v katerem je bil zajeten kup testerjev, za preizkušnjo. V objavi v kateri sem na svojem blogu opisala kaj vse je paket vseboval sem zapisala, da bom najprej preizkusila oba testerja šamponov za lase. In tokrat Vam v svoji objavi podajam mnenje o šamponu za suhe lase rakitovec. Šampon vsebuje olje rakitovca, pšenične proteine in vitamin B. Ne vsebuje silikonov, parabenov, mineralnih olj in sintetičnih barvil. Ni testiran na živalih. Obljublja krepitev poškodovanih las, neguje občutljivo lasišče, hrani in naredi lase sijoče, zdrave, ter globoko vlaži lase. 


Moja ocena: Tip las: lasišče se mi v rku 3. dni zmasti, konice suhe, že v fazi cepljenja.  Za svojo dolžino las, ki sega do ramen sem uporabila 2 testerja v količini 14 ml. Lase sem imela precej mastne in se mi je zdelo, da bo količina malce premajhna za eno pranje las. Vendar je bilo ravno dovolj, če upoštevamo dejstvo manj je več. V namen testa na koncu nisem uporabila balzama ali maske za lase, niti olja na lase, da bi resnično opazila kvaliteto šampona.  

Konsistenca šampona je zelo tekoča, se bojim, da bi šampon kar hitro porabila :). Vonj: drugačen, naraven, izrazit vonj sestavine rakitovec, malce močnejši, meni osebno nemoteč. Je pa zame osebno to vonj, ki ti je ali pa ti sploh ni všeč. Partnerju npr. sploh ni všeč :) sem ga vprašala za mnenje. Vonj ostane tudi, ko lase posušimo, ter dan po uporabi ga še vedno vonjam, sploh takrat ko razčesavam lase.

Rezultat: Šampon je zame osebno opravil odlično nalogo. Med pranjem las sem takoj vedela, da bo vreden denarja. Lasje so že med pranjem bili mehki na otip, pa las nimam v ravno briljantnem stanju, sploh konice. Niso postali trdi, krepki. Ko sem jih zavila v brisačo, ni bilo nobenih vozljev in razčesavanje je bilo čisto brez težav, je pa res, da ima dobro krtačo za lase, ki lepo razčesuje tako mokre, kot suhe lase. Glede na to, da nisem uporabila balzama so bile konice v dobrem stanju, nič se niso izsušile oz. postale še bolj vidne. Lasje na otip mehki, bujni, bolj polni (šampon ne obljublja volumna). Poudarjen sijaj in lasje na videz zdravi. Od šampona ne pričakujem, da bodo lasje še drugi dan po uporabi nemastni, ker to ni njegov namen. Osebno zelo navdušena po samo eni uporabi, pa še to testerja. Vendar bo absolutno na moji listi pri naslednjem nakupu. Cena izdelka v primerjavi z preostalimi šamponi, ki jih lahko kupimo je malce višja okoli 6 eur.

Nakup v trgovinah Merkator, v prodajni Galeriji na Mestnem trgu v Ljubljani ali preko spletne strani 

 




Veselim se vsakega komentarja:) Je mogoče katera že preizkusila šampon?








With LOVE Sugarlove Blog*